Wysyłka
Niektóre z naszych produktów są dostępne od ręki i wysyłane są kurierem najpóźniej następnego dnia roboczego.
Są one opisane jako "Produkt dostępny - wysyłka 24H" oraz oznaczone symbolem :
Wysyłamy kurierem Fedex, DPD, kurierem InPost lub do wybranego paczkomatu InPost.
Produkty, które posiadają w opisie ikonkę: oraz sformułowanie:
"Czas realizacji do potwierdzenia telefonicznie lub e-mail"
są dostępne na zamówienie u producenta.
Domyślny czas realizacji takiego zamówienia to 3-10dni roboczych.
Może się jednak zdarzyć, że producent będzie miał opóźnienia i dlatego prosimy o kontakt w celu potwierdzenia czasu realizacji.
Koszty wysyłki podawane są indywidualnie po zsumowaniu zawartości koszyka.
Domyślnie jest to:
Fedex (przedpłata) - 18zł
Fedex (pobranie) - 20zł
DPD (przedpłata) - 20,00zł
DPD (podbranie) - 22,00zł
Kurier InPost (przedpłata) - 13,90zł
Kurier InPost (pobranie) - 15,40zł
InPost Paczkomaty (przedpłata): 10,50zł
InPost Paczkoamty (pobranie) : wyliczane indywidualnie w zależności od wartości pobrania
Klient ma możliwość wyboru, jakim kurierem towar ma być dostarczony.
Obsługa ma prawo zmienić kuriera w zależności od indywidualnego zamówienia.
Głównie ze względu na różnorodność gabarytową.
Darmowa wysyłka przysługuje klientom dokonującym zakupów
za minimum
- 300zł w opcji przedpłata !!!
- 400zł w opcji pobrania (płatne przy odbiorze u kuriera) !!!
Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres: sklep@phenomena-light.pl
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz 8-16
Odbiór osobisty możliwy w Gliwicach po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
+48 539 958 952
+48 538 208 837
Wysyłka za granicę ZAWSZE wymaga indywidualnej wyceny i jest uzależniona od ilości paczek, wagi i gabarytów.
Podana kwota wysyłki podczas składania zamówienia jest jedynie orientacyjna i dotyczy jednej standardowej paczki.
Każda kolejna paczka płatna dodatkowo. Ostateczna wycena zostanie podana po złożeniu zamówienia. Klient zostanie poproszony o dopłatę.
UWAGA !!!
Zawsze sprawdzaj przesyłkę w obecności kuriera pod względem uszkodzeń mechanicznych, które mogły powstać podczas transportu.
Paczkę należy rozpakować i w obecności kuriera zatwierdzić właściwy stan.
W razie uszkodzenia elementu, wraz z kurierem spisz protokół szkody.
Sprawdź czy kurier starannie wypełnił wszystkie pola.
Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji na: reklamacje@phenomena-light.pl
Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru realizowane są od ręki na podstawie protokołu szkody.
W takim przypadku od razu wymieniamy produkt na nowy lub zwracamy pieniądze.
W przypadku braku takiego protokołu, reklamacje nie będą uwzględniane.