Wysyłka

 

 

Niektóre z naszych produktów są dostępne od ręki i wysyłane są kurierem najpóźniej następnego dnia roboczego.

Są one opisane jako "Produkt dostępny - wysyłka 24H" oraz oznaczone symbolem :  

 

Wysyłamy kurierem Fedex, DPD, kurierem InPost lub do wybranego paczkomatu InPost.

    

 

Produkty, które posiadają w opisie ikonkę:   oraz sformułowanie:

 "Czas realizacji do potwierdzenia telefonicznie lub e-mail" 

są dostępne na zamówienie u producenta.

Domyślny czas realizacji takiego zamówienia to 3-10dni roboczych.

Może się jednak zdarzyć, że producent będzie miał opóźnienia i dlatego prosimy o kontakt w celu potwierdzenia czasu realizacji. 

 

Koszty wysyłki podawane są indywidualnie po zsumowaniu zawartości koszyka.

Domyślnie jest to:

 

Fedex (przedpłata) - 18zł

Fedex (pobranie) - 20zł

DPD (przedpłata) - 20,00zł 

DPD (podbranie) - 22,00zł

Kurier InPost (przedpłata) - 13,90zł

Kurier InPost (pobranie) - 15,40zł

InPost Paczkomaty (przedpłata): 10,50zł

InPost Paczkoamty (pobranie) : wyliczane indywidualnie w zależności od wartości pobrania

 

Klient ma możliwość wyboru, jakim kurierem towar ma być dostarczony.

Obsługa ma prawo zmienić kuriera w zależności od indywidualnego zamówienia.

Głównie ze względu na różnorodność gabarytową.

 

Darmowa wysyłka przysługuje klientom dokonującym zakupów

za minimum 

  • 300zł w opcji przedpłata !!!
  • 400zł w opcji pobrania (płatne przy odbiorze u kuriera) !!!

 

 

Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres: sklep@phenomena-light.pl

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz 8-16

Odbiór osobisty możliwy w Gliwicach po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

+48 539 958 952 

+48 538 208 837

Wysyłka za granicę ZAWSZE wymaga indywidualnej wyceny i jest uzależniona od ilości paczek, wagi i gabarytów.

Podana kwota wysyłki podczas składania zamówienia jest jedynie orientacyjna i dotyczy jednej standardowej paczki.

Każda kolejna paczka płatna dodatkowo. Ostateczna wycena zostanie podana po złożeniu zamówienia. Klient zostanie poproszony o dopłatę.

 

UWAGA !!!

Zawsze sprawdzaj przesyłkę w obecności kuriera pod względem uszkodzeń mechanicznych, które mogły powstać podczas transportu. 

Paczkę należy rozpakować i w obecności kuriera zatwierdzić właściwy stan.

 

W razie uszkodzenia elementu, wraz z kurierem spisz protokół szkody.

Sprawdź czy kurier starannie wypełnił wszystkie pola.

Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji na: reklamacje@phenomena-light.pl

Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru realizowane są od ręki na podstawie protokołu szkody.

W takim przypadku od razu wymieniamy produkt na nowy lub zwracamy pieniądze.

W przypadku braku takiego protokołu, reklamacje nie będą uwzględniane.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel