Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge
pl /

Wysyłka

Dostępne usługi

 

Współpracujemy z wieloma firmami kurierskimi, w tym: DPD, INPOST, FEDEX, GLS, wszystko dla Ciebie w jednym miejscu.

[iai:shipping_methods_table]


Statusy magazynowe

 

Dokładamy wszelkich starań aby nasze stany magazynowe były aktualizowane w czasie rzeczywistym i odzwierciedlały stan faktyczny.

 

Produkty dostępne na magazynach własnych - wysyłka realizowana do 48h"

w wyjątkowych przypadkach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu ze względu na okoliczności.

 

 

"Produkt niedostępny - zapytaj o możliwość zamówienia"

Zapytaj doradcę klienta o możliwość zamówienia oraz czas realizacji.

Towar, którego chwilowo nie posiadamy na magazynie, lub w ofercie po weryfikacji przez doradcę, może zostać zamówiony na życzenie klienta.

Domyślny czas realizacji takiego zamówienia wynosi od 3 do 10 dni roboczych w zależności od towaru oraz możliwości produkcyjnych producenta.


Koszty wysyłki

 

Koszty wysyłki naliczane są indywidualnie do każdego zamówienia po zsumowaniu zawartości koszyka z uwzględnieniem rabatów oraz ewentualnych promocji.

Aktualny cennik:

  • Fedex, DPD, GLS (przedpłata) - 22zł

  • Fedex, DPD, GLS (pobranie) - 26zł

  • Kurier InPost (przedpłata) - 18zł

  • Kurier InPost (pobranie) - 20zł

  • InPost Paczkomaty (przedpłata) - 11,80zł

  • InPost Paczkoamty (pobranie) : wyliczane indywidualnie w zależności od wartości pobrania

Klient ma możliwość wyboru firmy kurierskiej, za pomocą której dostarczymy towar.

W szczególnych przypadkach, obsługa sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany kuriera ze względu na wielkość lub czas realizacji zamówienia.

 

Darmowa wysyłka przysługuje klientom dokonującym zakupów

za minimum

  • 399zł w opcji przedpłata !!!

Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres: sklep@phenomena-light.pl

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8-16

Odbiór osobisty możliwy w Gliwicach po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

+48 539 958 952 

+48 538 208 837


Wysyłka międzynarodowa

 

Wysyłka tego typu ZAWSZE wymaga indywidualnej wyceny i jest uzależniona od ilości paczek, wagi i gabarytów.

Ostateczna wycena zostanie podana po złożeniu zamówienia.

Obsługa sklepu weryfikuje zamówienie i każdorazowo wysyła do klienta fakturę proformę z ostateczną propozycją cenową, którą należy opłacić na wskazane w dokumencie konto bankowe.

Kwota wysyłki podana przez system podczas składania zamówienia jest jedynie orientacyjna i dotyczy jednej standardowej paczki.


UWAGA !!!

Klient ma prawo w obecności kuriera sprawdzić przesyłkę pod względem uszkodzeń mechanicznych, które mogły powstać podczas transportu.

Paczkę należy rozpakować i w obecności kuriera zatwierdzić właściwy stan, a w przypadku gdy towar został uszkodzony w transporcie należy spisać z kurierem protokół szkody.

Klient powinien zweryfikować czy kurier prawidłowo wypełnił wszystkie pola.

Każdorazowo klient powinien poinformować obsługę sklepu o zaistniałej sytuacji telefonicznie bądź mailowo.

Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: reklamacje@phenomena-light.pl

Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru realizowane od razu po otrzymaniu zwrotu i weryfikacji na podstawie protokołu szkody.

W takich przypadkach od razu wymieniamy produkt na nowy lub zwracamy pieniądze.

W przypadku braku takiego protokołu, reklamacje nie będą uwzględniane.

pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel